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 Klone nehmen accesoires nicht an

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Sev07
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BeitragThema: Klone nehmen accesoires nicht an   Mi Aug 03, 2011 11:32 am

Also der titel sagt alles
ich hab die richtig gemacht
isrequired auf true
richtigen bonename
warum nehmen meine klone die net an?

mfg sev
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XtaZe
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BeitragThema: Re: Klone nehmen accesoires nicht an   Mi Aug 03, 2011 11:49 am

Is it a custom mesh or a mesh from the game? You maybe forget to create a new accessorie ^^
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Sev07
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BeitragThema: Re: Klone nehmen accesoires nicht an   Mi Aug 03, 2011 11:54 am

its a static mesh
then i made a new actor in accesoires >displayadvanced>
static mesh there i choosed the static mesh>
then i gaved the accesoire under display a new skin>
under the properties of my clone i choosed pawn>
Accesoire>choosed the assecoire>bone name>is required "true"
and then i saved build all and when i started the game he has
nothing from the 5 accesoires
PS:max accesoires to 5
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BeitragThema: Re: Klone nehmen accesoires nicht an   Mi Aug 03, 2011 2:16 pm

Did you save the properties? I have this problem sometimes when I forget to save.

Best thing to do is to change just one thing (for example in MPPawn just rewrite the name of the weapon DC17mblasterMP and then close UnrealED. It will ask you if you want to save. Click on Yes and save it on your desktop and move the file manually after this. There is less problems Wink
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Sev07
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BeitragThema: Re: Klone nehmen accesoires nicht an   Mi Aug 03, 2011 2:28 pm

hmm i saved everything after i made an accesoire
because my unrealed crashs often

hmm the editor deleted my static meshes
accesoires
i think that was the problem
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BeitragThema: Re: Klone nehmen accesoires nicht an   Mi Aug 03, 2011 4:05 pm

es gibt da auch noch ne variable namens maxaccessoires. die beschreibt wieviele accessoires drankönnen. standardgemäß 3, da könnte also der fehler auch liegen.
build all ist in dem fall nicht notwendig. die funktion ist nur dafür da konstante sachen von der map(wie etwa brushes, paths, manche beleuchtungen) einmal grundlegend zu berechnen damit das nicht die ganze zeit im spielverlauf passieren muss und der pc nicht unnötig arbeitet.
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Sev07
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BeitragThema: Re: Klone nehmen accesoires nicht an   Mi Aug 03, 2011 4:12 pm

ja maxaccesoires hab ich auf 5 gesetzt
und so viele accesoires hab ich dem auch gegeben

es geht das wars problem der unreal hat mir die
static meshes rausgehauen
trotzdem danke^^
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